Stikkord

, , ,


Det finnes utrolig mange fine vielsessteder!

Det viktige er at man finner SITT STED hvor man føler at er riktig for både brud og brudgom.

Flotte omgivelser, god service, nydelig mat og ikke minst at gjester føler seg velkommen og ivaretatt😉

Som vigsler opplever jeg å bli veldig godt mottatt de fleste steder. Men man har allikevel sine favoritter😉

Jeg vil her nevne noen som jeg trygt kan anbefale:

DRENGSRUD HOVEDGÅRD i Asker:

På Drengsrud gård er det en fantastisk natur rundt de flotte bygningene. Det er også et tjern der og ovenfor tjernet går det to alpakkaer. På bildet over ser dere vielsesstedet ute, rett foran treet, med en grussti rundt. Bruden og brudgommen med følge kan komme gående fra hovedhuset eller ett av de andre husene rundt tunet.  Området er stille og fredelig og perfekt for vielser! Det er hyggelig å kjenne seg så velkommen som man er på Drengsrud gård og jeg anbefaler dette stedet på det sterkeste!

HJEMMESIDE: http://www.drengsrudgard.no/

VILLA MALLA – i Filtvet

Villa Malla må da ligne litt på det mye omtalte paradiset!

Vakkert, litt sydenfølelse, litt norskfølelse, litt følelse av internasjonalt. Maten er fantastisk! Stranda perfekt for vielser!

Man blir ivaretatt av blide, hyggelige servitører og vertskap som hele tiden lurer på om du har det bra og om du mangler noe. Villa Malla er et fristed – et sted du virkelig kan slappe av og nyte vannet, sanden, skipene og båtene som driver forbi og ikke minst atmosfæren. Det er godt på Villa Malla!

Personalet sørger for vakkert pyntet vielsessted, med pyntet bord og hvit duk og roseblader i sanden. Har dere ønske om en litt «løs» vielsesseremoni som samtidig ivaretar det høytidelige, rørende, enkle – da velger dere Villa Malla. Jeg garanterer suksess – selv med regn er det vakkert!😉

Hjemmeside: http://www.villamalla.no/

ENGØ GÅRD på Tjøme

Idyllysk! En intim perle hvor dere finner roen og hvor vertskapet og de ansatte virkelig bryr seg om dere.

Omgivelsene er usedvanlig vakre med vakre bygninger, kunst og flotte store trær som gir gode rammer rundt en vielse. Her er det plass for både små og store vielser og dere kan vies både ute og inne. Virkelig et mangfold av opplevelser kan dere ta med dere fra Engø Gård, det gjelde seg dere som brudepar og gjestene deres.

Jeg anbefaler Engø Gård på det sterkeste!

Hjemmeside: http://www.engo.no

Artikkel fra Bryllupsmagasinet

SORIA MORIA HOTELL OG KONFERANSESENTER i Oslo

Jeg har hatt gleden av å ha flere vielser på Soria Moria – på toppen av Oslo og Holmenkollen. Askeladdens hus er kjempefin å ha vielser, inne som ute. Utsikten er så absolutt til stede og med godt vær er det perfekt! Hotellet har en egen koordinator som sørger for at alt blir etter deres ønske. Det er godt å trygt å komme til Soria Moria. Der får du det akkurat slik du vil ha det. Eksklusive omgivelser, og eksklusiv service – men naturen og omgivelsene er helt gratis😉

hjemmesiden til Soria Moria: http://www.soriamoria.no

Jeg har hatt mange vielser gjennom de årene jeg har hatt vielser. Jeg reiser over hele østlandet, Bergen, Trondheim og Stavanger. Det er MANGE steder jeg virkelig kunne ha anbefalt.

se også liste over seremonisteder øverst på bloggen